?

Bestellen bij AUV Veterinary Services

U kunt op diverse manier bestellen bij AUV Veterinary Services.

AUV webshop: webshop.auv.nl
24 uur per dag bereikbaar via webshop.auv.nl.

- Voor de login kunt u al producten zien. Extra informatie zoals prijzen en uitgebreide productinformatie worden zichtbaar zodra u bent ingelogd.
- Snel bestellen met artikelnummer en aantal? Ga naar uw winkelwagen en vul daar de lijst met artikelnummers en aantal in. Gebruik de TAB toets om van het ene naar het andere veld te springen.
- Klik op de knop ‘opnieuw berekenen’ om inzicht te krijgen in de prijzen en kortingen in uw order. U kunt uw order daarna desgewenst nog wijzigen.
- Met een ordersjabloon kunt u een op maat gemaakte bestellijst maken met producten die u geregeld nodig heeft.
- Uw winkelwagentje blijft bewaard. Zo kunt u gedurende de dag nog eenvoudig producten toevoegen aan uw winkelwagen tot u de order definitief plaatst.
Heeft u nog geen inloggegevens voor AUV Webshop? Neem dan contact op met AUV Binnendienst via 0485 - 33 55 55 of info@auv.nl.

Telefonisch : 0485 33 55 55
Van 08.00 uur tot 19.00 uur.
Het telefonisch bestellen is gemakkelijk wanneer u bijvoorbeeld nog vragen heeft. Wij voeren uw bestelling direct in. Hiervoor is het gebruik van klantnummer en artikelnummers (VPK-nummer) zeer gewenst omdat hiermee controle op juistheid bestaat.

AUV Connect, de bestel app van AUV
Met de bestel app scant u de producten met uw mobiele telefoon in uw eigen apotheek. Hiermee wordt een bestelfile aangemaakt, die u eenvoudig door kunt zetten naar de winkelwagen op AUV Webshop. In AUV Webshop kunt u de bestelling desgewenst nog aanpassen en vervolgens definitief doorzetten als een order naar AUV.

Orderkosten
Wij berekenen € 10,00 administratie- en transportkosten per levering, per afleveradres wanneer het orderbedrag minder dan € 100,- bedraagt.

Voor levering aan andere klanten dan dierenartsenpraktijken geldt een minimum orderbedrag van € 200,00. Voor bestellingen onder dit minimumbedrag wordt een bedrag van € 23,00 in rekening gebracht.

Ontvangst van uw bestelling
Als u uw bestelling vóór 19.00 uur heeft geplaatst, wordt deze de volgende werkdag bezorgd. U controleert het aantal colli van uw bestelling en tekent vervolgens voor ontvangst. Indien er iets niet in orde is, laat dan door de chauffeur een aantekening maken op het afleverbewijs. Meestal worden ontbrekende colli de volgende dag geleverd. Mocht dit niet het geval zijn, of hebt u anderszins vragen, belt u dan met onze afdeling Binnendienst zodat wij navraag kunnen doen bij de vervoerder.

Pas na uw controle en goedkeuring kunnen artikelen voorzien worden van uw praktijketiket.

Spoedzendingen
AUV Veterinary Services kent een 24-uurservice voor spoedleveringen bij noodsituaties. Voor spoedzendingen op uw verzoek wordt een bedrag van € 75,00 in rekening gebracht.
Voor leveringen buiten kantooruren en in het weekeinde wordt een bedrag van € 85,00 in rekening gebracht.
Voor bestellingen die aan ons adres in Cuijk worden afgehaald wordt een bedrag van € 37,50 in rekening gebracht.

Retourneren aan AUV Veterinary Services

De verkeerde goederen ontvangen?

Een goede voorbereiding van uw bestelling binnen uw praktijk voorkomt kostbare retourzendingen. Ondanks alle goede zorgen die wij aan uw bestelling besteden, kan een vergissing worden gemaakt bij het verwerken van uw bestelling of de verzending hiervan. In dat geval worden de goederen op onze kosten omgeruild of retour gehaald mits deze goed verpakt worden en in de originele staat verkeren (zonder stickers).
Een retour dient binnen 8 dagen na ontvangst van de levering aangemeld te worden bij AUV Binnendienst. AUV geeft de vervoerder opdracht de goederen bij uw praktijk op te halen. De chauffeur kan dus niets meenemen zonder schriftelijke opdracht van ons.

Fout bestelde koelkastartikelen zullen in geval van retournering niet in aanmerking komen voor vergoeding.
Indien verkeerd geleverde koelkastartikelen retour gehaald moeten worden, gebeurt dit uitsluitend na goed onderling overleg. Als voorwaarde hierbij geldt dat retouren voor koelkastartikelen direct na de foutieve levering gemeld dienen te worden bij AUV Binnendienst.